Fredag igen :D

Hej allesammans :P Idag e de fredag, SKÖNT !! Vanlig skola dag, hade glosförhör på spanskan, gick bra :D Efter skolan va ja typ med Jack ett tag utanför skolan o flumma? Eller vad ska man kalla det? :P Sen gick jag hem o åt  lite mellis de fick bli 2 apelsiner denna gång :P Behöver massor med vitaminer och "anti" bakterier eller vad de nu heter(?). Måste bli frisk ! E fortfarande förkyld, men rösten e lite bättre. Ikväll tror jag att jag tjingar förbi AnnaKatarina o vi kanske kollar på idol? :) Om jag inte gör de så e jag hemma med en B&J framför tv:n o mumsar o kollar på idol. ;) Imorron bitti har jag IDLA men jag får ta det väldigt lugnt eller så kanske jag inte ens e med, måste lixom bli frisk. På dagen ska jag till grönan (julmarknad) med några. Kul ! De skulle finnas öppna åkattraktioner oxå. Kul ! På söndag så tillbringas dagen med en massa läxor... Nästa vecka börjar övningarna till julkonserten. E lite nervös haha.. Måste sjunga inför en massa lärare, elever m.m när vi ska öva. Men de e kul, har sjungt för stor publik förut. Haha o på nån annan dag, då vi kör hela programmet , då ska alla öva inför hela skolan. Men de e bara roligt. Lite nervöst bara. Haha, men de e väl alla? :P Iaf.. annars händer det inte mycket. Vad ska ni göra i helgen? :) Hoppas ni får en härlig helg !

Kram kram / Carro

Ps. Tänkte ladda över lite nya bilder till datan, lägger ut dem so fort jag kan :P. Ds.  

Kommentarer
Postat av: Jack - Kille - Foto - Humor

sv : Tack ;)

men ändå.. FUCK OFF :D

2008-12-05 @ 16:34:48
URL: http://fotografjack.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha Fuck Off :P x)

2008-12-08 @ 15:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0