Plugg

Hej. Nu sitter jag o pluggar SO. Har ett prov imorron bitti om upplysningstiden. De känns som att jag kan allt. men bättre att öva mer endå :P Jag har blivit förkyld.. IGEN ! -.-.-.-.-.- Så himla jobbigt, rösten försvinner, man e trött, lite ont i halsen o har snuva :( Hoppas de går över snart, för nästa vecka e de julkonsert o då ska jag ha mitt solo uppträdande. Man får hoppas på de bästa. I af idag hände de inte så mkt, helt vanlig dag... Ganska tråkig faktiskt. Efter skolan stack jag hem o kollade på filmen mamma mia filmen.. haha åt lite bl.a en lussebulle o så drack jag te :) Nu sitter jag med so boken framför o häftet o jag har gjort ett par instuderingsfrågor.. Igentligen borde jag ha ett par andra frågor som Lillan gjorde till mej ( alla i klassen gjorde till alla*instuderingsfrågor*) Men jag har inte dem i häftet så får göra dem igen -.- Men man lär sej samtidigt ^^.
Sen fortsätter jag väl med plugget. Men såklart måste jag träffa AnnaKatarina oxå ! (annakatarinas.blogg.se <-- jag har designat bloggen :P) Hon e hos frissan o ska göra värsta makeovern de skulle typ ta nåra timmar :S Haha.. men jag måste se hennes resultat. Hon skulle typ blondera, hårförlängning , slingor? O en massa andra saker..  KUL ! Så henne ska jag till sen :D.

Juste kom just på vad de e på tv idag.. NI FÅR INTE MISSA!
DHW ikväll kl. 21.00 :D Iaf nu måste jag återgå till plugget.

KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0