Skön helg ! December nu

Hel allihopa ! Idag e de 1: a december. Bara 23 dagar kvar till julafton :D I af har inte hunnit blogga under helgen men en kort sammanfattning. I lördags va jag på middag ( jätte god mat va de ! :P) Igår gjorde jag lite läxor, kollade på mamma mia och bakade lussebullar ( bilder kmr sen på dem ) Alldeles nyss kom jag hem efter att ha sålt min sista krans . SKÖNT ! Nu slipper man den stora bagen inne på sitt rum.. :P Idag har de varit rätt roligt. Dagen började med musik. Haha o självklart va jag tvungen att sjunga min solo del helt själv för hela klassen * Nervöst? :s? * Haha aa de va jag, som f*n. Min låt text (pappret) jag höll i, darrade xD Men jag sjöng om flera gånger o nervositeten la av efter ett tag. De va kul, när jag skulle börja sjunga så alla bah: SJUNG ! SJUNG ! Haha... Men de gick bra o de lät rätt bra, förutom att jag va lite nervös dårå. Efter att vi sjungit så va vi tvungna att ta om allt. Om några veckor ska vi börja öva (storövning) till julkonserten. Kmr bli ännu roligare, med mikken xP i af sen på dagen hade jag matte typ. Jag o Frida aas garva åt lite saker Haha... Sen efter skolan åkte jag hem tog de lite lugnt o nu ska jag göra läxor. Har ett prov på tisdagen. Måste läsa i min engelska läsbok, göra NO och öva till mitt historia prov. I af måste tipsa er alla om Mamma mia filmen. Älskar den :P Den e aas bra !! Sophie ( i filmen) sjunger underbart.. Filmen e bara FÖR bra . :D Sen kollade jag oxå på Hairspray, den e rätt bra (båda e musikaliska men Mamma Mia e endå bäst :P) Lite bilder från filmen:
Haha..


Sophie ( hon i spegeln) :D






Nu får de va nog med bilder..
Nu ska jag plugga.

Kram kram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0