Torsdag idag fredag imorrn :D

Hej. Idag va de vanligt :D haha, skola o sånt. Efter skolan gick jag och Olivia till ringen :D > Eller rättare sagt jag träffade henne där :P < Vi gick runt lite o stack sedan till Åhléns. Efter de stack jag hem.. Hemma gjorde jag inget speciellt, övade lite på spanska glosor. Men måste öva mer haha :P..Imorron e de fredag :D SKÖÖNT! Helg snart. Imorron ska jag bara slappa, har inga läxor tills nästa vecka eller okej jo några fast de e i slöjden:
Sy ett porträtt
Göra nått porträtt i ståltråd
Göra en DC ( en sak i slöjden)

JOBBIGT!  Men man måste...  Imorron e de idol. Hoppas Alice och kevin drar vidare till GLOBEN. Nu ska jag plugga vidare. Ha de så bra !

KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0