Äntligen helg ! fredag idag.

Hej alla ! Idag e de äntligen fredag efter en rätt så snabb vecka :D I måndags så tänkte man: ooh nej ! En HEL vecka tills fredag, men asså veckorna går snabbt :P I af. Imorse hade vi svenska, några skulle spela in reklamfilm o några redovisa. Jag o veronica började först med att spela in. Asså de va så himla roligt, jag kunde inte hålla mej för skratt !! Asså först berättar jag om produkten o sen så ska vi klippa ihop de klippet med ett annat när veronica går in med våran prdukt i duschen o så kmr hon ut med värsta afron. Fett snyggt asså x) Haha, hon såg så rolig ut. Asså vi hade peruk. Våran produkt e ett volym schampo :D Asså de va fett kul ! Sen redovisade vi gick väl bra ... :P Sen spelade vi upp en dialog på engelska igen. De va kul. O sen va de vanlig dag. Ringde AnnaKatarina förut men hon va int hemma :( Ikväll ska Emma sova över mej, eftersom jag inte kunde gå på Lisas fest. De va ju lite synd. Men får bli nästa gång.Emmis o jag ska kolla på skräckfilm :P Haha o självklart idol ;) Sen ska vi nog äta godis o ba ha kul :D Imorrn så e jag med henne oxå antar jag. Men imorron kväll så kanske jag pluggar lite o på söndag så pluggar jag o så tänkte jag att gå o träna. Typ areobics ;) Haha, jaa nu ska jag nog kolla vidare på andra bloggar :)

Ni ska få lite bilder tagna av mej nån dag !

TREVLIG HELG ! :D:D
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0