De har varit jätte kul :P SNÖ! :D:D

Emma sov över mej igår. De va jätte roligt ! :D Vi kollade först på lite IDOL o sen fredag hela veckan. Synd Anna åkte ut, nu har Alice ingen att va me :( :P I af sen kollade vi på en skräck film den va rätt läskig(when a stranger calls) men jag hade sett den förut så den va inte SÅ läskig. Sen kollade vi på en drama film. Efter de va klocka rätt mkt. haha vi kollade på tv o snackade lite o sen gick vi o la oss.. De blev lite sent hehe ^^ Imorse vaknade vi ganska sent. Rätt skönt. Plötsligt såg vi SNÖ, utanför fönstret !!! De va ett tjockt snötäcke ute på taken och på marken. VINTERN E HÄR ! :P Haha.. Blev jätte glad. Man fick en liten jul-känsla. Vi gick självklart ut för att få känna på första snön :p De va en så kallad snögubbe snö som jag kallar de. Såndär fast snö. Vi typ flummade runt lite o tog en massa bilder. Sen typ skulle vi gå o bada men de orkade vi inte så vi ba satt inne o myste. Sen gick vi o köpte Ben & Jerrys cookie dough för vi blev jätte sugna på glass. Vi åt upp den sen typ bara fummade vi sen va Emma tvungen o gå. Men vi hade de jätte kul. Ikväll ska jag typ chilla, kolla lite på tv o sånt. Imorron ska jag plugga,plugga,plugga. Har 2 prov denna vecka.

Trevlig helg !
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0