En vanlig söndag...

Söndag idag, den blir nog rätt vanlig. Typ plugga lite, städa, sen på kvällen ska jag tita på film ( Nivet den som ska visas på 4:an 'Hemma bäst' Med Sarah Jessica Parker :D)  Den ska jag se ! Igentligen skulle jag ha träffat Annaktarina, men hon fick ändrade planer igen som vanligt -.- Kollade på Idol imorse (reprisen) hade inge annat att göra... I af de kommer  inte hända så mkt mer. Asså igentligen hade jag träffat Annakatarina o vi skulle ha åkt till stan.. Men de blev inte så -.- Nu ska jag nog inte gör något. Bara sitta vid datan och chatta vidare. Imorgon bitti e de musik som första lektion. Rätt kul, vi typ sjunger jullåtar. Kanske lite tidigt för de, men de e e vi gör. De e kul :P Aja Vi ses. Trevlig Söndag !

Puss & Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0