Första dan... Måndag

Hej, förlåt för att de blev lite dåliga uppdateringar  igår! (Såg typ att de va nån msn grejj på min blogg, vet inte hur den hamna där, men nu e den borta!) Haha.. Igår kväll "började" jag med min So uppgift. Asså jag började inte utan snarast fortsatHej, förlåt för att de blev lite dåliga uppdateringar  igår! (Såg typ att de va nån msn grejj på min blogg, vet inte hur den hamna där, mennu e den borta!) Haha.. Igår kväll "började" jag med min So uppgift. Asså jag började inte utan snarast fortsatte. Skrev den på data, och de gick jätte segt. Han inte klar (den skulle va inne idag) Gick och la mej typ halv 1 (satt o skrev på den hela tiden) Vaknade rätt tidigt och satte igång arbetet... han tillslut klart :D..(Asså de va ett slut som jag inte hade hunnit klart med, resten va klart).. i af, "små sprang till skolan" för att hinna skriva ut mitt papper. Det gick bra och jag lämnade in min so sak. Haha asså dagen va jätte rolig ! På musiken sjöng vi roliga julsånger :D Jätte kul att få sjunga dem faktiskt. Resten av dan va bara roligt vanlig.. Typ "dunka" jack med en mattebok i skallen *stackarn :P* Men de va lugnt xD Ollie som sa nåt pinsamt, typ när en lärare hörde de (tänker inte ta upp de :P). Jaa.. på engelskan hade vi personality test. Man fick reda på vem man va ( typ ex. charmig,lugnmrolig...m.m) de va kul.. eeh. jaa sen har de inte hänt så mkt. Ska göra en No sak nu. Sen ska jag ut o sälja salamis :P På kvällen kmr AnnaKatarina hit o vi ska typ bara ha de kul :P

Puss & kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0