Fortsättning på kvällen

Hej igen ! Nu har jag pluggatr lite matte. Gjorde ett "eget" prov.. haha, gjorde nån stencil o sen rätta jag för att kolla hur många rätt/fel jag hade. Ganska nöjd faktiskt nåra saker finns som jag måste träna på ! Pratade  med AnnaKatarina i telefon förut. Iaf nu håller jag fortfarande på att plugga måste lära mej spanska glosor oxå. Men de flesta kan jag redan :P Hoppas ni gillar bilderna jag lägger upp :D Imorron bitti börjar vi med svenska. Nivet dem där reklamfilmerna vi gjorde. Vi kanske få se dem imorron (allas ) Fett pinsamt haha.. :P Men våran film e ganska rolig. Haha.. o vi har våra prov/förhör efter lunchen. Så om jag vill kan jag bara ta lite lunch äta snabbt o sen öva resten av lunch tiden. Haha, i af o imorron kväll e de äntligen soft ! Men då ska jag sälja ut alla mina kransar, de e bestämt ! haha, jaa oså blir de nog idol o fredagsmys. På lördag ska jag träffa AnnaKatarina vi ska typ baka lussebullar. De e ju 1:a advennt på söndag. Julen snart här. :P.. Så synd :8 Asså all anö har smält bort. All den tjocka, härliga snögubbe,pulka snön e borta :( Kallar man detta vinter? Nej, o de lovar att de ska bli runt 10 grader. Vår ?? Synd men man får hoppas på snö till December i af. Nu ska jag nog plugga lite. Detta blir sista inlägget för denna dag. Trevlig kväll !

Kram kram / Carro 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0