Igår och idag..

Igår var de "fest" hos Annakatarina. haha, vi typ hade "klätt ut oss" (bilder kommer sen) Jag va bara "läskigt fin typ" Med ett par svarta djävulshorn i håret, och så lockade jag håret(blev jätte fint :P)... Jaa, vi hade typ tänkt o gå bus eller godis ganska tidigt igår kväll. Men vi gick ut typ vid 22.00. Folk va vakna i af, så vi fick ganska mycket godis. De va en tant som gav oss en hel påse med godis. :D *snällt*Asså jag ville gå ut tidigare men AnnaKatarina ville inte hon sa att man måste ha med något och ge asså som på påsken man typ gör påskkort(inte för att jag gör de men...) Så vi gjorde "fingrar" haha, asså de va kakdeg som vi gjorde och så la i en mandel klyfta på, de såg ut som ett finger. Fett äckligt :P Aja... Folk blev fett "chockade" av fingrarna.. Haha. Sen typ gick vi in och kollade på skräckfilmen 'Halloween' Asså den kanske inte låter så "läskig" men den va endå de. Asså jag skriver sen vad den handlar om. De va äckliga scener, folk blev av med huvuden,typ man grävde ut ögonen på folk. FETT ÄCKLIGT!! Till åt vi godis. Efter filmen va klockan ganska sen, men vi pallade inte gå o lägga oss så vi kollade på några simpsons avsnitt, haha. Sen typ gick vi o la oss :) Vi la oss typ halv 4(?). Imorse åt vi frukost tsm, sen typ gjorde jag inget. AnnaKatarina gick o duscha.. Jag fick diska -.- :P Haha, sen gjorde vi Chai "ice tee" Asså jag hade mitt te i ett glas, satte lite mjölk på och ett par isbitar. Gott ^^ Sen gick jag hem för dem skulle till AnnaKatarinas mormor. Hemma tänkte jag plugga lite men hann inte :/ *Måste göra mycket plugg imorron :/* Men de e inte så "jätte" svårt. kan man så går de lätt :D Va o hyrde filmen sex&the city precis. Ska kolla på den ikväll :) Typ nu :P Aja, sen ska jag typ chilla (typ plugga) 
*Bilder från igår kommer så fort jag laddat in dem i datan :)* 

Puss & kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0