Lördag.

Hej ! Imorse va de IDLA träning :D Kul vare, vi va lite fler asså vi hade "samträning" med en annan grupp + fick se dem andra (från min grupp). Vi hade inte setts på 2 veckor, så de va ju lite kul att träffa dem igen:P Vi typ sprang i nästan 1 och en halv timme. (fast vi sprang i olika gångar.. o vi gjorde lite annat oxå :D)  Iaf, när jag kom hem va jag helt slut -.- E trött nu oxå.. Började städa. typ dammsuga o sånt i mitt rum typ vid 2 o för ett tag sen blev jag klar. Ikväll ska jag till AnnaKatarina, vi ska äta middag tsm. :) Kul blir de. Vi hade tänkt att se på film o så, men jag orkar inte. Asså e lite trött (efter träningen + städningen):p Vill bara ta de lugnt. Jaa.. Ska inte göra så mkt ikväll annars. Imorron ska jag kanske ha lite mer "djup"städning. Haha, och så ska jag öva på en presentation ;) Kanske träffar en kompis.  Nu ska jag nog göra mej i ordning.

Puss & Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0