Lördag

Hej, han inte skriva om gårdagens kväll igår :P I af, igår så typ va jag hos AnnaKatarina ett tag. Sen typ gick jag upp till mej o åt. Sen så skulle AnnaKatarina o jag kolla på idol tsm :D Så vi gick ut typ kvart i 8 köpte varsin ben & Jerrys. Gott! Tog chunkey monkey, asså har velat smaka den ända sen i somras, men har inte hunnit :P Asså många tror typ att den smakar jätte konstigt, p.g.a av att de e banan(?) Men den e jätte god ! AnnaKatarina tog en halfbaked.
<--- Min glass :P             <--- AnnaKatarinas glass :D

Dem va goda :D Åt intre upp en hel dock på en gång.. :D haha.. iaf
Vi kollade på idol sen, rock tema var de.. Inte just de temat som jag gillar mest men men.. Denna vecka va inte Lars inte "clown" .. Och FÖRSTA gången hängde JOHAN PALM löst! :P Otroligt, men han åkte inte.. Lars åkte. :D Alice va as bra ;) Iaf.. Sen kolla vi på fredag hela veckan. Sen stack hon (AK). Idag så skulle vi igentligen träffats, men hon skulle tydligen träffa sin mormor (?) Så jag sitter hemma istället och har tråkigt -.-. Idag tog jag ut mina julslingor ni vet sånadär mys slingor. i af, satte ett par på fönstret! Blev fiint :D Ska inte göra så mkt annars. Vi får gäster ikväll... Och eeh ja, så skajagska nog kanske plugga. På kvällen ska jag kolla på film oxå. Den heter made of honour .
 Den verkar bra. I af. Vad ska ni göra i helgen då? :D

Puss & Kram  ♥

Kommentarer
Postat av: emelie

vad läskit,jag och min kompis åt också ben&jerrys och tittade på den filmen i helgen,kramis

2008-11-24 @ 18:51:07
URL: http://chezemelie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0