Men dåh ?-.- Onsdag

F*N F*N F*N ! Hade skrivit ett aaas stort inlägg men sen bara raderades alllt -.-.-.-.-.- F*N !!!!!! Jag får kortfatta vad jag skrev.
Sitter o pluggar nu. Fysik vi har prov imorron. idag hände rolig sak. Fick sjunga solo på musiken :D (all i want for christmas) De va sjukt kul ! Va aas nervös emn allt gick bra o jag höll tonerna :D Annars va de vanlig dag. Fett mkt snö de va ute idag typ 4 dm?  De blir bara mer och mer... Men visst e de mysigt ! Man kommer hem man gör en kopp te o myser i en varm filt medans man läser läxorna :D Haha, iaf. Ikväll blir de pasta carbonara. Gott :) Nu måste jag plugga vidare. Ikväll senare asså om jag kan allt så kmr jag nog bara mysa.. men jag tror nog de blir plugg hela kvällen.


 Här får ni en bild från vintern :D



Tagen av mej, den va inte sådär aas speciell eller så. Haha, min blogg får inte bara bestå av en massa text juh :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0