Onsdag..

Idag va de ba vanlig dag (har inte så mkt att berätta om) Ikväll ska jag typ sälja salami :D Haha, nån som vill köpa? :P xD I af, idag anmälde jag mej till musikläraren(ska sjunga solo på musik avslutningen) Jätte göad! Asså d e e n låt med flera solosångare. I af, anh sjunger oxå o melli me. de e dem jag vet iaf. Låten heter 'all I want for chrismas'. Den e jätte bra. Har ni hört Mariah Carey sjunga den? De borde ni ;) Aja.. hade tänkt byta min header nu på bloggen.. börjar bli trött på den som e nu. :P

DAGENS NYHET: Barack Obama som USA:s nye president !

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Jack

sv: NIXS :D

2008-11-05 @ 22:04:08
URL: http://fotografjack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0