Ska till AnnaKatarina typ...

Hej ! har de fett tråkigt just nu, väntar på att AnnaKatarina ska ringa mej. Hon va i duschen när jag ringde :P Haha, jaa.... Asså idag hände de inte så mkt, de brukar inte häda så mkt under vardagar. Vanlig dag typ. Berättade jag igår att jag va o "shoppa" , tror inte de. I af köpte ett par aas mysiga vantar, asså dem e vita, o så hänger de ner små "bollar" typ. Asså dem e jätte söta. :) *misstolka inte :P*  Köpte även en svart tröja och ett jätte fint halsband. :D Jag blev nöjd med mitt köp. I af,  juste ! Minns ni inlägget då jag sa att jag skulle se på sex & the city, jag hann aldrig kolla på den då, jag kollade igår kväll. Den va jätte bra. >Rekommenderar ;) < Ikväll e de "fredagsmys" som de brukar va :D Idol,fredag hela veckan ;) Jag tror att jag ska kolla på de sakerna hos AnnaKatarina, men de inte säkert. Kan lika gärna kolla hemma. Tänkte köpa lite godis och bara ha det gott, och njuta att det äntligen är helg. Imorron e de sovmorgo, de e ingen IDLA heller.. Så man kan sova ut :D Jaa... Imorron ska jag träffa nån kompis tror jag, plugga lite, (måste skriva en sak på spanskan). Sen e de chill :D Skönt ! Just nu skulle jag vilja resa :P haha låter weird kanske men. Asså vädret här  e kallt, kyligt, molningt,regningt. Typiskt November väder. Skulle vilja åka till typ Kanarieöarna :D Har varit där 1 gång och de e ett minne att minnas ;) Asså vill ha sol och värme. Vill kunna gå runt i 40 graders värme i bikini(låter sjukt, men de e varmt i vattnet då, och man kan bada när man vill :D) ,man kan ta ett dop närsomhelst eftersom de e så varmt). Bada i varmt vatten. Sola, bli brun! De e något jag verkligen vill just nu. Älskar resor. :D Haha. Aja, nu orkar ni inte lyssna på mer av mitt tjat ... :P

Puss & Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0