Soft fredag

Idag va de vanligt haha igen... På svenskan kollade vi dock inte på reklamfilmerna utan de skulle vi göra nästa vecka nån gång? :P Efter lunchen hade vi förhöret och provet. Spanska förhöret gick bra ! :D Kanske har nått enstaka fel men annars va de bra hoppas jag o sen hade vi matte, de gick okej. Jag e nöjd ! ;) Nyss kom jag hem gjorde lite te åt mej själv o åt lite pepparkakor :) Så skönt att de äntligen är fredag ! Men snart e de måndag igen :P Haha.. Sen ska jag nog gå o sälja klart mina kransar. Hoppas nån vill köpa :P Ikväll e de mys, med idol, o så ska jag kolla på mammamia filmen. Jag har sett den redan på bio. Men vf inte se den igen? :D Hah, märker att jag skriver ganska mkt smileysar efter varje mening :P Haha skojja :P Har läxor tills nästa vecka så ska göra lite av dem idag tänkte jag oxå. Vi ses!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Garbomannen

Har du börjat räkna ner till julafton? =)



Ha det så bra.

2008-11-28 @ 14:49:34
URL: http://garbomannen.blogg.se/
Postat av: Jack - Kille - Foto - Humor

sv : bilden är tagen från google :)

2008-11-28 @ 18:19:30
URL: http://fotografjack.blogg.se/
Postat av: Anonym

Menar du den där skärgårdsbilden?

2008-11-30 @ 11:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0