Torsdag.

Idag e de Torsdag. Sorry för att jag inte lagt in nåra inlägg, men igår så höll jag på med en so uppgift, man skulle skriva att man va en resejournalist ombord på ett fartyg typ ostindiska kompaniet eller något annat som hade triangelhandeln ( asså ni som läst om de fattar ^^) Detta skulle va en lätt uppgift man kunde skriva 1 sida om man ville.. Men jag tog detta på stort allvar :P Jag började skriva igår på lektionen han skriva ca 7 sidor typ sen tog jag hem och skrev typ 3sidor. 7+3=10 idag hade vi so igen o då hann jag skriva typ 3 sidor 10+3 = 13 och jag va inte klar. Så jag stannade kvar efter skolan skrev klatr allt. Gissa hur många sidor det blev tillslut? 16,5 sida !! :o Fett mkt, andra i klassen skrev typ 2 - 8 sidor jag skrev 16,5. Jag hade kunnat skriva mer men jag orkade inte längre. Men berättelsen blev bra !...hoppas jag. De blev typ som en wannabee pocket.. Haha nää skojja bara. :P

På morronen va allt vanligt, sen hade vi engelska vi hade gjort nåra dialoger o vi skulle typ ändra slutet o så ska vi spela upp dem imorrn. Jag hade med mej peruker :P Jag o en tjej ska spela in en reklam film o vi behöver peruker då. Haha. . Jag hade med perukerna till Engelskan, ahahha, skratar fortfarande. Vi skulle ändra slutet på en dialog beräättade jag o då spelar (vet inte om får ta med hans namn) Po-- typ nån Jamaica man? Så han hade på sej puff peruk. Fett rolig han såg ut asså, mik---- hade typ "party" peruk med glitter,? Mel--- typ nån clown peruk? Men vi använder bara puffiga peruken i vår pjäs :P

Jaa.. Annars va allt vanligt. Imorron bitti har vi Svenska redovisning :/ Men jag kan allt tror jag ska öva strax o så har vi nåt engelska test? Jaa.. Imorron så ska Emma :D sova över hos mej. Vi ska typ kolla på filmer o ha de mysigt ^^ :) Kul ska de bli iaf !  På lördagen ska jag va med henne, på söndag ska jag plugga bara. Jaa, annars rullar allt på som vanligt ;)

Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0