Torsdagen

Hej.. Va o sålde lite kransar just eller rättare sagt jag försökte. Lyckade sälja 1 för et bra pris. :D Haha.. Finns en till som vill köpa men hon behöver växel. Så måste få tag på de.. I af. Snart ska jag sätta mej och öva på lite matte o sen lära mej nåra spanska glosor. De blir nog sysselsättningen för ikväll.. Annars idag va de en vanlig dag som vanligt. PÅ morgonen va jag trött o hade inget bra humör, men sen på eftermiddagen blev de roligare. På so: n skulle man skriva typ om nån bild asså de va nåt med sammhällspyramider.. Svårt o förklara. Jag va lite osäker på om jag skrivit rätt. Vissa saker i texten kunde man mistolka (men syftet va att man skulle läsa "seriöst" :P ") Så jag gav Frida min text, så hon kunde kontreolera den o plötsligt får hon värsta skratt utbrott (?) haha.. jag kollade efter o jag hade skrivit de på ett verkligen mistolkande sätt.. Så där satt jag o Frida o skrattade länge till min text. haha.. efter att några andra läst den så frågade min So lärare: Ska jag läsa den?Jag bah :s Eeeh nej ! haha..  Annars va dagen bara vanlig. Efter skolan stannade jag kvar med Frida och Michelle i skolan. Frida skulle sälja lite kransar så jag hjälpte henne med de.. Vi lyckades sälja till 2 personer :P Sen gick jag hem o sen tog jag mina kransar, och nu sitter jag här :) Sen ska jag plugga som jag´sa. Imorgon e de 1 matte prov och spanska glosor´som jag ska ha. Men jag känner mej rätt säker, men har saker jag måste öva på . I allafall. Vi ses !
Lägger in nåra bilder sen ;)

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0