Pictures...(eftersom bloggen heter fotocarro, så måste de ju finnas lite bilder :P)

 <--- Före Detta är bild från När Emma och jag bakade :) Visst ser kladdkake smeten god ut! :D



<--- Efter.. Kladdkakan va aas god! :D:D


<-- Ljus :P



 *alalla bilder tagna av mej såklart ;)*




Nu kommer en bild som jag ÄÄÄLSKAr, den e aas fiin och jag e stolt över den.!!! ME LOOOOOOOVE IT!!



Tagen av mej. Den e såå fin. Min favortit bild av alla jag tagit!! E så himmla stolt över den!!!!! <3<3<3<3333


En bild jag oxå äälskar.




 såå fiin!



 
Detta är sex and the city tjejerna :p Ska kolla på filmen ikväll :D

Fler bilder kanske kommer sen.... haha.

O.B.S Ni får inte andvända inlägg eller bilder för eget bruk utan tilllstånd från mig! Fråga innan!  :)

*alla bilder tagna av mej*

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Jack

fina bilder ;)

2008-11-02 @ 12:34:05
URL: http://fotografjack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0