12/10 Go' Morron!

Hej, igår hann jag inte skriva, jag var hos Anna Katarina. På dagen,i typ snackade vi bara och drack te. Mot kvällen då Ullis skulle laga mat gick vi upp till mej. Jag sminka henne till en fjortis, och så sminka jag mej själv. :P Sen på kvällen gick vi tbx, Ullis gillade inte Ak:s sminkning, hon tyckte hon såg förskräcklig ut... Men ak bryr sej inte. Hon har bestämt att bli fjortis,´man bah shiit..:P Aja på kvällen åt jag middag där, fett gott! Hennes mamma hade lagat maten. Vi åt nån slags kött limpa, virad i bacon :P Och sallad och pasta plus någon tomat sås till. Det var jätte gott! Ullis lagar väldigt god mat! :) Sen kom Amanda fjortis till oss... Vi typ "dansa" :p näe men typ freaka out. x) Sen senare gick vi ut, vi typ ba gick runt. :P :D well well.. Idag så ska jag plugga, kanske träffa ak(ska hämta mitna saker från igår) och typ laga äppelpaj. Vilken rolig dag.. nat. Lägger in en bild på oss som fjortisar här nere:  Jag ser onormal ut på denna bild, Ak e hon till vänster. Lägger in en bild till på henne och mej och en fotografbild! :)  


<---- Ak Hon ser värre ut en mej xD


 Fina äpplen, lägg märke till dropparna :)

Kramar <3

Kommentarer
Postat av: Jack

Fin bild :)

2008-10-15 @ 09:18:11
URL: http://fotografjack.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0