Efter skolan.. ;)

Hej, kom hem precis från skolan, vi hade klassråd som sista timme, de gick ganka segt.. Men det va roligt oxå.. Vi ska börja samla in pengar til klasskassa så vi ska sälja salami :)  Ni som vill ha kontakta mej, lägger in mail adress i ett annat inlägg ;) I allafall, måste plugga aaas mycket ikväll (o jag har lix Idla ikväll) + DHW. Men jag ska klara det. Jag har nån "jätte stor" labb imorron. Vi ska ha prov (genom en labb, vi ska se elr. typ asså hon kommer ge oss en lösning, och så ska vi typ undersöka vad det e) Och så har jag ett läxförhör på världens 15 största floder och hav, jag kan mest haven. Och så ska man kunna veta var dem ligger :/ Mycket att pluggah... Just nu lyssnar jag på musik, och ska börja plugga strax. 

Kramar på er ! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0