Ganska rolig dag :)

Idag vaknade jag upp 03.00 bara för att göra min hemkunskapsläxa, jag hann inte göra den igår kväll. Men jag gjorde andra läxor oxå. Och igår kväll var jag uppe till 00.00 så jag sov inte direkt länge heller (trött :P) Även efter allt kämpande för min HK läxa så blev jag inte nöjd! hade sjukt "kul" i skolan. Asså Jack o Jag satt o typ skratta på nästan varje timma.. :P Fett kul (fotografjack.devote.se) Sitter o pluggar nu har eng prov och  senska prov imorron.  :D Aja nu på kvällen har jag inte gjort något mer än at pluggat.. pluggat..pluggat.. :) Nu ska jag fortsätta med pluggandet (Plugga it's my life :P) Lägger in en bild här nere:  <--- UNDERBAAAR! Kolla färgen o vinkel, goregus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0