Globen

Idag var de globen :) Vid  10 åkte jag till globen/annexet. När jag gick av t-banan, hade jag ingen aning om hur jag skulle gå men jag orienterade mej fram :P De va ganska kul där. Vi va bara 4 :P Träffade annette,Flisan där och Ellen :) Massvis med folk va där.. :) Vi fade ett litet "bås" ett eget space för IDLAN. Då kom de en massa barn som ville prova på, vi höll på med dem och "lärde" dem.. :P Sen vid 11.00 hade vi uppvisning.   1:a upp visningen gick bra. Sen så typ bara satt vi haha till 13.00 då hade vi 2:a uppvisningen, den gick lite sämre.. :/ Resten av tiden satt vi haha och höll på med barnen.. I allafall, sen åkte jag hem med IDLA tjejorna typ vid halv 3 och gick till donken sj för att skaffa mer mat. Hade bara ätit en varmkorv under dagen i globen :/ (Den var inte så god :P) lite onyttig idag :P Så köpte lite mat, sen gick jag hem. Sen gick jag ut, kollade på kläder. Tänkte köpa en halsduk och en stickadtunika. Men gjorde inte de... Sen kom jag hem. Sitter och smaskar på en Ben & jerry glass half baked. Jätte god! rekommenderar den! Sen på kvällen kanske jag träffar AnnaKatarina.
Puss & kram
<--- mums, mums <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0