Halloween friday :D

Idag vaknade jag tolv. Väldigt skönt asså, vilade ut mej ordentligt :P Haha... På morronen satt jag bara och chatta med vänner på msn ;) Sen gick jag ut, (I de obekväma,jobbiga,kalla vädret) Skulle till ginatricot.. Asså de ligger en bit bort härigrån så fick gå en ganska lång bit i de tråkiga, regninga vädret.... Köpte en jätte fin klänning på gina tricot :D (Ska ha på mej den ikväll )... Nu ska jag typ "baka" tills ikväll.... Asså ska göra "fingrar" typ nåt som ser ut som fingrar.. Aja orkar inte berätta. Alldeles strax ska jag ut o köpa djävulshorn :P Haha... Jaa, på kvällen vid halv 6 drar jag ner till AnnaKatarina och hon ska ha fest ("fest") De e ba hon o jag asså, vi ska gå bus lr. godis.. HAHA :)ja..... Ska sova över oxå, ska bli fett kul ! Aja... kanske hinner lägga in ett inlägg sen.
 
TREVLIG HALLOWEEN!!! :)

Puss & Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0