Jobbig lördg morgon..

Vaknade upp idag mde ännuvärre förkylning. Täppt näsa, ont i huvudet, "svullen hals", ont i halsen.. :(
I morse hade jag verkligen velat  vakna sent, så jag skulle kunna sova ut. Men jag vet inte varför men jag vaknade 8.30(?) Blev skit irriterad på mej själv. Idag åkte jag inte till IDLAN. Vill "spara" krafterna tils måndagen (Globen idla saken) Så jag e hemma imorgon oxå. För at försöka bli frisk.

Nu e det äntligen LOV! Ska bli fett kul. På
Måndag ska jag till Globen
Tisdag ska jag shoppa  kläder ;)
Onsdag göra läxor
Torsdag  göra läxor
Fredag?
Lördag?
Söndag?

Nu ska jag nog gå sova. E jätte trött. Sov inte länge idag, asså gick o la mej vid tolv nångång igår kväll o vakna halv nio :/

Juste! Ni som inte kollade på idol kan jag berätta att Loulou åkte :( Tyckte hon var bra, Johan borde åkt eller Lars, Båda sög, Lars var utklädd til (jag vet inte vad (?) ) och han kunde inte uttala orden, de kändes som om han gjorde parodi på de hela. Han borde åka ut! Johan SÖÖÖÖÖG igår, han e bara kvar p.g.a att hans fäns ringer på hnm bara förat de tkr han e snygg. Men han sjöng jätte dåligt! De va inte ens sång, han skrek o man hörde knappt orden??
I af de blev som det blev, huvudsaken är att ALICE e kvar :p


Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

aah de sög att loulou åkta ut :o jag trodde att lars , sepideh eller johan skulle åka ut , alla dom suger så mycket :o jag tycker inte heller att johan sjunger bra , + han är inte snygg han är ful :s

2008-10-25 @ 21:08:02
URL: http://meelajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0