Lazy friday night... :P

Hej! Har inte hunnit blogga, så I'm sorry... I af, idag var det  FN-dagen. Vi hade inga lektioner :D *skönt* Vi skulle arbeta med olika artiklar som FN hade. De gick rätt bra i min grupp, och vi hann klart i rätt tid :P Har 2 läxor, labrapport, men jag vet redan precis vad jag ska skriva så den är nog rätt lätt och en so uppsats till nästa vecka på måndag :) Jag har blivit förkyld :( E jätte hes, kan nästan inte prata. i skolan kunde jag i af prata som tur, för att vi skulle redovisa FN grejen oxå så jag lät i af lite normalt.) E trött oxå o har lite ont i halsen :( Typisk tajming, har IDLA imorrn vi ska öva till globen saken. Men jag kmr gå endåh.) Fredagskvällar brukar va rätt roliga o så, men denna kväll tar jag de lugnt. Myskväll framför soffan med popcorn och idol och familjen! <3 De har inte hänt så mycket på sistone. Jag kan berätta vad jag ska göra i helgen: I morron e de IDLA och så ska jag gå o shoppa lite kläder  :) På söndagen (om jag inte e så bra då, stannar jag hemma för på måndag e de globen) om jag e bra skulle jag antingen träffa Jack eller Emma. Nästa vecka e de lov, ska bli så skönt, måste verkligen sova ut. Och så ska jag nog vara med kompisar, fota, globen m.m. KUL!  Ska göra en kopp te till mej nu.

Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0