Onsdag ;)

Hej, vakndade precis. Igår kväll hann jag inte skriva tyvärr, blev så trött. Jag fixade min och AnnaKatarinas blogg design till typ 2 på natten :P Haha... Gå in på www.annakatarinas.blogg.se (jag designa bloggen) Det blev ganska snyggt endåh. Jaa, igår kväll innan (jag fixa blogg) Va AnnaKatarina hos mej. Vi typ bara flumade lite haha.. Idag klockan 1 träffar jag Emma !(Barndomsvän<3) :) Ska bli kul, vi har inte setts på ett ganska långt tag :P Vi ska va hos mej... vet inte riktigt vad vi ska göra men. Vi äter lunch tsm. Vi ses typ hela dagen så jag e nog med henne på kvällen oxå ;) Jaa.. Nu ska jag nog kanske gå o baka lite kladdkaka MUMS! ( onyttig jagvet :P men de e gott) Få se om jag pallar baka, annars håller jag nog på med bloggen :P

Puss & Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0