Onsdag. :)

Hej ! Ska berätta vad som hände igår o idag. Igår kväll satt jag och pluggade och sen kolla jag på DHW8de va aas bra! ni som såg fattar vad jag menar)  och sen så typ gick jag o la mej och fortsatte med pluggande. Messade med Jack, han hade inte heller "pluggah" så mkt så vi bestämde att sätta klockan på kl 05.02 och plugga. (märklig tid, men de skulle bli så?) Så klockan 05.00 vakna jag (2 min för tidigt, men same shit!) Vi hade gjort en "överenskommelse" att om han inte svarade på nåt sms innan klockan typ 05.12 så skulle jag messa hnm. Jag vaknade upp som jag förut sa klockan 05.00 och satte genast igång o plugga. Jag skickade ett sms typ ett tag innan, men fick inge svar. Så jag messa igen (för att jag tänkte om han inte vakna på sin klocka så kanske han vaknar av sms?) Men så var de inte. Jag ringde honom, men ingen svarade.. Så tillslut "gav jag upp" jag pluggade själv klockan 05.12 på morgonen. (Jag lär mej bättre på mornarna än på kvällarna) Jag gick senare till skolan, såg Jack vid sitt skåp. O då berätta han att han hade lagt alarmet på ljudlöst "man bah eeh.. duktigt Jack" :P Iallafall de första jag hade på morronen va ett geografi förhör. Synd att man bara kunde få G på de, jag vet inte vf. Men så var det antingen G lr IG? Jag hade pluggat under morronen, och jag kom ihåg allt :) Så jag fick alla rätt ;) Man skulle skriva olika hav (vad  de heter) och typ rita ut vissa floder... De va rätt kul. Sen hade vi idrott. Vi dansar bugg, vi ska hitta på ett "tema"/"program"/rutin? till dansen, asså att de blir typ som ett "program". Jag dansar med Olivia. De går bra, vår dans äger! ;) Lunchen idag va aas äcklig! Typ "brända" korvar med pulvermos,ketchup och senap + sallad. Vi brukar få bättre mat (men den  e int ehelr. så JÄTTE god) men den funkar :P No hade jag efteråt. Vi skulle han en "stor CSI" labb. Asså läraren gav oss nån lösning protein/stärkelse/sockerart. Våran grupp klarade lätt av uppgiften :) man skulle typ utforska och få fram ett resultat o se vad de va för lösning. Så har en labbrapport tills fredag.. men den klarar jag av. :P Efter skolan stack jag hem och åt, och nu sitter jag o bloggar ;) SKA FÅ PHOTOSOP!!! Jag ska köpa photoshop, så kan jag retuschera lite biler ^^ I allafall sen på kvällen "kanske" jag ska träffa AnnaKatarina, men jag tror inte att jag ska de om hon kmr hem så himla sent.  Nu ska jag dra :)
(Lägger in bilder sen :))


Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0