Plugg torsdag..

Hej allesammans! Idag vaknade jag 11. Var jätte trött, men av vad vet jag inte ? :P  Idag, alldeles strax ska jag börja plugga :) Har en uppsats att göra, men tänker inte göra hela idag. :P Sen på eftermiddagen träffar jag Emma :)  Vi ska kolla på ett skolfoto och va med popcorn. (Hennes aaas söta kattunge<3) På kvällen ska jag typ plugga om jag inte träffar Ak? Imorgon e dde Halloween! :) Ska på "fest" hos AnnaKatarina. Ska sova över, vi ska typ ha aaas kul. Gå bus lr. godis o så :D Äta lite gott o så. Och bara fira Halloween. Man skulle vilja va i U.S.A vid den här tidpunkten. Deras hus e ju typ aas smyckade, och där tar man verkligen halloween "allvarligt":P Alla klär ut sej o så :P Haha, nu ska jag pluggah, och chatta vidare på msn.

Puss & kram ♥

( Juste, ni som läser, om ni tkr att jag borde skriva om nåt anan som ni vill, eller har ni andra övriga saker som ni vill ska finnas på min blogg. kommentera och säg de :)) Trevlig dag <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0