Shopping dag :)

Hej! Idag har jag varit med AnnaKatarina :P Vi träffades vid tre och sen gick vi till ringen. Hon köpte smink.. och jag shoppa kläder, köpte en t-shirt som jag tänker ha i idrotten, hade ingen normal t-shirt förut :P sen köpte jag en blus elr, typ tunika typ. Den är jättefin :) Och så köpte jag lite annat. Efter att vi varit på ringen stack vi till åhléns, Ak skulle köpa mascara /great lash maýbelline) Och en väska. Men tillslut köpte hon bara väskan. Den var jätte fin :D. Sen gick vi hem till henne, jag sminkade henne(inte till fjortis denna gång :P) utan asså normalt. Vid halv sju gick jag hem.. Nu ska jag plugga, har nån hemkunskapsrapport tills imorgon, lite mattetal och i musiken måste man typ bränna några låtar  till en cd... Sen e de chill. Juste måste plugga till engelska provet oxå :( Aja.. That's life ;) 
Det blir ingen bild idag... 

kram <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0