Städa, läxor och globen..:)

Hej igen. Ska städa igentligen nu men orkar inte. E fortfarande inte klar med läxan :(  I af, imorron e de globen. Trodde de skulle bli kul, men har inte lika stora förväntningar som förut. Mitt tema har valts bort :( Asså jag e den enda i mitt tema som kommer imorron . de e för få för att göra "mitt" tema... Fett dåligt. och vissa har varit sjuka när vi öva på temat så dem kan ju inte ersätta nån direkt eftersom de inte kan temat.  Dem andra får göra sitt tre-bollars-tema. Kul :)  Men vi kommer göra ett gemensamt tema oxå, så jag kommer va me i 1 uppvisning istället.. Aja.. så e de i af... Ska städa vidare nu. Vi ses ;)

Puss & Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0