Lördag/Söndag :)

  Hej! Jag hann inte skriva igår kväll, de blev så sent. Igår var jag hos AnnaKatarina. Vi lagade mat. (De blev jätte gott!) Men det va ju inte direkt "jätte" lätt att laga maten. Vi åt: Fläskfilé (Skärd i bitar) Dem va i någon marinad innan, typ taritoky elr vad den nu hette. Klyftpotatisarna blev Jätte goda, dem va perfekta! ;) Vi ville ha nån sås till, så vi köpte färdiglagad tzatsiki. Den va inte alls god. Vi hade tänkt göra en tzatsiki, men vi pallade inte. Men för at "pimpa" upp den äckliga tzatsikin , la vi bara i mer gurka, kryddor o så. Men den va fortfarande inte god. Men vi åt den endåh. Jag gjorde grekisk sallad till (aaas gott) De e verkligen skiiit gott :) Denblev god (haha såklart allt som jag gör blir gott) :P Haha, det lät lite egoistiskt. Haha, och så hade vi bröd till. Vi drac pommac till maten. Efterrätten va aaas GOD! De va fruktsallad. I den hade vi: 1 helhonungsmelon, ¼ vattenmelon,1 hel ananas(ÄLSKA!) 1 apelsin och något mer som jag inte kommer riktigt ihåg. Men den va riktigt god! Vi åt frukt salladen i honingsmelonen, asså i själva melonen. ( Vi delade honungsmelonen på hälften, tog ut alla "frön" och skärde ut köttet. Så de blev som en tom honungsmelon kvar) fattar ni? På salladen hade vi citrus glass. De blev jätte gott! Så vi åt fruktsalladen framför tv:n medans vi kolade på tv. Vi hyrde film, igår oxå. Freaky friday (har sett den förut, men den e skön) Vi hann inte kolla klart, o de blev mycket kvar från maten så jag går dit ikväll igen och äter middag. De enda som behövs e en ny sallad :P haha. Aja ,  de e de som hände igår, och idag ska jag först göra lite läxor. Har en labbrapport, och musikpresentation tills imorgon. Senare idag ska jag ut på stan typ, kolla kläder :P och på kvällen innan jag träffa AK ska jag göra lite till läxor. Och mot kvällen ska jag på middag :) 
Kramar på er!
♥                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0