Tisdagen

Hej, kom precis hem från AnnaKatarina. Jag skulle fixa hennes blogg men jag hann inte :/ Hon skulle typ på resturang med sin mamma och mormor.. Haha.... Köpte min halsduk idag, fett snygg asså (lägger in en bild på den sen ) Köpte en neccesär och ett par örhängen oxå:)... har inte gjort så mkt annat. Imorgon ska jag träffa Emma :) Vi ska typ ha kul och äta lunch tsm ;) På torsdag har jag bestämt att jag måste plugga. Måste hinna klart med min uppsats om vatten i världen. Haha. Har lite små saker oxå som jag måste öva på, matte o sånt asså har prov typ nästa vecka så måste plugga det. Jaa.. Ikväll e de rosabandetgalan, ganska okej. Haha, vet inte om jag ska kolla men ... Nu ska jag dra !

(kommer in bilder sen :))
Puss & kram  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0