Helgen

Hejsan ! Jaa.. tänkte berätta lite om helgen. I fredags var jag på bio med annakatarina, filmen va okej. Inte den bästa jag sett. sen gick vi hem till henne kollade p let's dance, sen kom Clara dit. haha så vi snackade lite alla tre, sen stack hon sen kom amanda o så jaa va vi med henne. O sen stack jag hem. På lördagen var det IDLAN vi va bara 3 pers på träningen haha, fast endå ganska lyxigt :) I af sen på eftermiddagen drog jag till Emma, skulle sova över där. Vi hade de aas kul åt en massa glass,godis,chips,läsk o god mat. Haha o så kollade vi på filmer typ hela natten :P Vi kollade bl.a på sex&the city en "gammal" haha v.s "ny" klassiker. :) Den va bra har sett den förut redan men men... Jaa, o på söndagen idag asså såå jaa gick jag hem... Aja..Angående min bloggdesign så e den AAS ful ! Haha, men jag hade tänkt o fixa den kanske imorrn få se. Vi ses!

Kram Kram / C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0