Måndagen 16/2

Hej allihopa, jag kan passa på att säga att jag mår mycket bättre än i går, och förresten jag hade ingen kräksjuka som tur . Just nu e jag i skolan sitter i datasalen.. :) Jag bestämde mig att gå till skolan eftersom jag mår mkt bättre :) Men jag e fortfarande lite trött... Men de e lugnt. Min natt va lite jobbig. Eftersom jag sov på dagen så var jag såklart inte alls lika trött på kvällen men jag lyckades somna men på natten vid typ 1 ? Så vaknade jag o va helt klarvaken. Jag försökte somna om o de gick tillslut. :) Jaa.. idag efter skoolan ska jag inte göra någonting. Eller jo hem o plugga och annars inge mer . Jaa Ni får ha de så bra !

PS. Happy Birthday S !DS.  ( en vän)

/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0