Piss off

F*NF*NF*N säger jag bara ! Jag mår piss dåligt. Vaknade imorse med hosta, ont i huvudet o träningsvärk i hela kroppen. Efter ett tag så kändes de som om allt gick över o jag mådde inte lika dåligt längre. Men sen så känner jag att jag inte alls mår bra, ögonlocken blir tunga jja ni vet allt de där när man e sjuk. Så jag låg o kolla på tv halva dan. Restan av dan har jag sovit, o nu mår jag illa. F*N Har jag fått kräksjukan?????? Jag blir så J*vla irriterad på de här. Jag har alltså fått en äcklig bakterie i mig, trots att jag varit jätte noga med att tvätta händer o så. Så  KAN de JU VA nån  som smittat mej. Snälla människor har ni varit sjuka stanna hemma i 2 extra dagar. Gå inte bara ut o hosta ut allt o smitta nån. Trots att jag försökt undvika att andas in då någon hostar så har jag endå blivit sjuk. Så snälla människor, vänta hemma!!! Gå inte bara ut för att de känns som om febern gått ner och du hostar inte så mkt. VA HEMMA ISTÄLLET så slipper nån annan bli sjuk. Haha jaa ursäkta men jag blir verkligen sur, o nu e de ju försås inte 100% säkert att just någon har smittat mej de kan ha varit jag som slarvat oxå. Så ta inte till er allt.Nu e de ju inte heller 100% säkert att jag har kräksjukan, jag kan ju bara må illa oxå. Men iaf får rapportera imorrn hur jag mår.  Nu ska jag nog ta det lugnt,..

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0