TJOOOO

Hej igen ! Blev precis klar med min nya header, men jag lägger in den nån gång i helgen. Nu e jag på bättre humör :) Ska fortsätta plugga lite NO. Måste skriva frågor o lite sånt. Snart tänkte jag dra ner till my dear friend AnnaKatarina. :) Jaa.. Imorron på no:n skulle vi göra en aas kul labb typ.. eller ja få se hur kul den nu e imorrn? Vi ska typ göra goda dofter eller nåt(?) Imorron efter skolan e de direkt hem o pluggapluggaplugga till STOOORA provet. Men på fredag känner man sej mer ledig. Haha vet ni idag hittade jag mina "stora" pärlörhängen dem har varit borta sen i julas men idag dök dem fram xD Jaa.. Vad ska man mer säga? Haha, jaja nu ska jag läsa vidare lite NO :)

Puss på er !
/ Carro :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0