100:e inlägg

Haha hej, detta e mitt 100:e inlägg. Lite kul :P I af istället för att skapa en ny blogg så tänkte jag bara ändrar designen på denna blogg. Haha och som ni ser ser det lite konstigt ut, ni får ursäkta men jag försöker så bra det går. Idag ska jag ut och shoppa de e ju en massa REA överallt :) Tänkte köpa en klänning och en massa andra saker. Ikväll är jag bjuden på middag hos en kompis så dit ska jag ikväll :) Kommer bli kul eftersom jag varit borta ett bra tag och har inte sett henne på ett tag. Snart tänkte jag hoppa in i duschen o efter det drar jag ut och shoppar.  Jaa imorron tänkte jag träffa min barndomsvän som jag inte heller träffat på länge. Tänkte gå ut och äte lunch med henne. Jaa.. Och på söndag ska jag bara vara hemma och förbereda mej för skolan. Jag lägger in lite bilder:


Visst e den snygg !!!



Fin... :P



solen går ner..




Jaa.. orkar inte ladda upp mer bilder...
Trevlig fortsatt fredag på er ! <3

Kram kram / Carro

Kommentarer
Postat av: Lexie

fina bilder :)

2009-01-20 @ 19:56:49
URL: http://musicofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0