26/ 1

HEJ !  Jag bloggar inte så ofta har mkt att göra, men när jag har tid o lust så bloggar jag. :P Idag var de de vanliga, efter skolan kom jag hem åt lite mellis, de blev ett åpple. Sen satte jag mej vid datan o kollade lite o sen har jag pluggat. O  med den sysslan håller jag nog på fram tills kvällen.  Jag har ganska mkt att göra denna vecka, men någt som får mej att fortsätta e att på lördag ska jag sova över hos my dear friend >Emma< :) <333 vi kmr ha de jätte kul ! just nu satt jag o gjorde en labbrapport som ska in imorrn. I af imorron ska jag o klassen till nåt muséum, har glömt vad de heter :P   Jaa.. På fredag ska jag på bio med en annan kompis. Jag ser faktiskt fram emot denna vecka. :) Jaa.. Nu måste jag faktiskt plugga, vi ses !

Kram / C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0