Heej !

Haha, det va ett ganska långt tag sen jag va inne på bloggen. :P nu asså förra veckan hade jag SÅÅÅÅÅ mycket att göra, verkligen jag va helt slut igår. Hade en massa prov,förhör, inlämningar, redovisning.... Men nu e det äntligen helg och jag passar på att vila ut mej. I af igår kom jag hem , sen gick jag ut för att köpa lite grejer o sen kom jag hem o åt. Jag åt lax med potatisgratäng, gott (:  Sen på kvällen kollade jag på Let's dance med en skål popcorn framför mej, blondinbella åkte. Sen satt jag uppe och jaa bara hade tråkigt. Nu på morgonen märkte jag att jag blivit förkyld :( Lite "tungt" i huvudet o ont i halsen, täppt och trött :'( Men jag ska göra allt för att bli frisk. Nästa vecka ska jag på en "audition" till en sak. Ska sjunga (: O då får jag inte vara sjuk ! Idag hade jag nog inte tänkt att göra så mkt, kanske går o hyr en film, gör lite läxor om jag orkar och bara tar det lugnt, måste köpa ett kort oxå. Ikväll e de tv - kväll de  bla. King kong, Victoria secret fashion show,  o så e e fim på 4: an ikväll " En andra chans" ... och en massa bra repriser :P  Nu sk ajg gå o kika om de finns nåt på tv, ha enskön helg !

/( Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0