Onsdag 14/1

Hej, de va ett tag sen jag bloggade. Men har bara inte haft lust och ocå inte haft tid. Men ska försöka med ett inlägg då jag har tid. Jag får ursäkta min bloggdesign den e jätte ful, men har inte haft tid att syssla med det heller. Den kmr va sådär ett ganska bra tag till, har ganska mkt o plugga. Har ett stort prov i so nästa vecka o veckan därefter ett till prov. Plus en massa andra saker. Får fixa det kanske i helgen. Idag var det ganska soft dag. Slutade rätt tidigt sen gick jag hem. Åt lite mellis sen satte jag mej ner o kollade lite på tv. Ett tag sen satte jag o läste lite so till provet. Tills imorrn har jag en matte sak men den blev jag klar med redan igår :) Jaa.. Imorgon händer det inte så mycket heller. hade tänkt att ta en liten jogging runda imorrn om vädret tillåter. Man måste motionera oxå ibland.. På fredag har jag middag med en kompis. Rätt kul ska det bli. (: Ikväll e de tv-time. Hade tänkt att kolla på semestersvenskar handlar om reseledare typ som åker ner i phuket o ....... O efter de e de made in Sweden med idol juryn. Nu innan skolan började va jag och shoppade en massa kläder, fast känns som jag behöver shoppa mer så får väl göra det oxå nån dag. Nu tänkte jag checka så jag gjort allt . Läxor m.m Hoppas ni får en trevlig fortsatt kväll !

kramkram / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0