Nytt inlägg, haha :P Torsdag 5/3

Tjena tjena ! Torsdag idag. Idag va de vanligt. Vi hade musik sista timmen, va jätte roligt. Sen gick jag hem och åt, sen ´skrev jag på en uppsats. Asså uppsatser är nog världens jobbigaste arbete, det måste vara långt, och jaa allt de där jobbiga. Vi hade fått två uppsatser för några veckor sen, en So uppsats. Den va så hinla jobbig, min blev över 20 sidor :/ Haha, dden skulle va inlämnad igår, jag mailade den. Men tänkte oxå skriva ut den till min lärare, men så idag märkte jag att några delar va borta. Så j*vla jobbigt ! All den kraft jag la ner o nu måste jag skriva om. Det är inte så mycket men endå, det kanske var 10 mennigar som fattades. Men endå, tills imorrn har jag No uppsats som jag skriver nu. Iaf. Har fastnat vid en mycket bra låt sök på låten "when you believe, jag kanske läger upp den sen på bloggen" ?  Imorgon lir det hemma-kväll, med popcorn o mys. :) Nu måste jag fortsätta med uppsats. 

Puss & Kram ;)

/ Carro 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0