Tisdag 10/3

Tjena Tjena ! Idag e de tisdag, hände inget speciellt idag. Efter skolan stannade jag kvar o hade musik eller jaa.. övade med Frida o några andra på  en sång. Va riktigt kul. Årkar inte förklara allt men men.. Sen stack jag hem o nu ska jag göra skolarbeten. Igår kväll var jag verkligen helt slut efter simningen asså jag typ höll på att somna hela tiden. men senare piggna jag till. Har lite träningsvärk idag haha. Imorgon ska jag nog inte göra något spec eller jo på musiken ska vi nog ha en såndär konsert asså vi har fått göra egna låtar o så ska vi framföra dem. Ska bli riktigt kul faktiskt. Sen e de hem o plugga.

Ikväll e de även DHW vilket inte får missas.

Puss & Kram
/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0